ABPM

Εμπορική Αλληλογραφία

 

Τελευταία Ημερομηνία: 
Σαβ, 19 Δεκ 2015 09:00 - 13:15

Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis,
Παρθενώνος 19, Αθήνα

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ μέσω emails, fax, επιστολών ή άλλων γραπτών μέσων.

Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στελέχη επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας. /p> Σκοπός του σεμιναρίου είναι η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής ​γραπτής ​επικοινωνίας στο χώρο του γραφείου, η γνώση των βασικών αρχών και των βημάτων σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής επικοινωνίας, η παρουσίαση των καλών πρακτικών, καθώς και σχετικών εργαλείων που θα δοθούν δωρεάν.

Σε ποιους απευθύνεται:

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου και γενικότερα σε κάθε στέλεχος, που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις για τις καλές πρακτικές γραπτής επικοινωνίας που θα αναδεικνύουν τον επαγγελματισμό και την ποιοτική εικόνα της εταιρείας.

Περιεχόμενο σεμιναρίου

  • Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την επιχείρηση
  • Format email / επιστολής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή
  • Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη γλώσσα
  • Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής
  • Προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του γραπτού μας λόγου
  • Ηλεκτρονικές υπογραφές - σύγχρονες πρακτικές και συστήματα
  • Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ). Πώς τις συντάσσουμε
  • Case studies σύνταξης emails για διαχείριση δυσαρεστημένου πελάτη, υπόλοιπο προμηθευτή, θέματα HR, κλπ
  • Στους συμμετέχοντες δίνεται πλήθος δειγμάτων επιστολών, όπως π.χ.:
    • Επιστολές προς πελάτες για υπόλοιπα
    • Επιστολές προς τράπεζες
    • Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με προμηθευτές
    • Επιστολές Διαχείρισης Παραπόνων
  • Αγγλική εμπορική αλληλογραφία

Εισηγητής

Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, σύμβουλος επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Επικοινωνίας.

Περιλαμβάνονται

  • Σημειώσεις του σεμιναρίου
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Δείγματα επιστολών στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα.
  • Εργαλεία σύνταξης επιστολών
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 220 ευρώ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Το σεμινάριο επιδοτείται από τον ΟΑΕΔ και το πρόγραμμα ΛΑΕΚ. H εταιρεία μας μπορεί να βοηθήσει στην ηλεκτρονική καταχώρηση της αίτησης στο πρόγραμμα του ΛΑΕΚ 0,06%.
Καταληκτική ημερομηνία ηλεκτρονικής υποβολής των δικαιολογητικών στον Ο.Α.Ε.Δ: Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Τηλέφωνο
210 6215 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Τόπος Υλοποίησης Σεμιναρίου
Ξενοδοχείο Divani Palace Acropolis
Παρθενώνος 19, Αθήνα
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

 

 

Χάρτης


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!