ABPM

Business Writing (Θεσσαλονίκη)

 

Last Date: 
Παρ, 5 Απρ 2019 09:30 - 17:00

Grand Hotel Palace,
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές, συναδέλφους, υπηρεσίες κλπ μέσω emails, fax, επιστολών ή άλλων γραπτών μέσων. Επίσης πολύτιμος χρόνος χάνεται από παρεξηγήσεις στην Επιχειρησιακή Επικοινωνία λόγω προβλημάτων στο ύφος και το περιεχόμενο της γραπτής Επικοινωνίας. Παράλληλα, αποτελεί σύνηθες φαινόμενο στελέχη Επιχειρήσεων να διαπράττουν σημαντικά Επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρείας.

Σκοπός του Σεμιναρίου είναι μέσα από βιωματικές Πρακτικές Ασκήσεις – Workshop η κατανόηση της σημασίας της ποιοτικής Γραπτής Επικοινωνίας στο χώρο του γραφείου, η εξοικείωση με τις αρχές και τα βήματα σύνταξης ενός κειμένου επαγγελματικής Επικοινωνίας, όπως επιστολή, email, ατζέντα, πρακτικά συνεδριάσεων κλπ, η παρουσίαση των καλών Πρακτικών, καθώς και σχετικών πρότυπων κειμένων που θα δοθούν στους συμμετέχοντες.

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το Σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη όλων των βαθμίδων της Επιχείρησης, ιδιαιτέρα σε πωλητές, γραμματείς, στελέχη του customer service, των προμηθειών, του λογιστηρίου και γενικότερα σε κάθε στέλεχος, που επιθυμεί να αποκτήσει γνώσεις για τις καλές Πρακτικές Γραπτής Επικοινωνίας που θα αναδεικνύουν τον Επαγγελματισμό και την Ποιοτική εικόνα του ιδίου και του Οργανισμού του.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

  • Συνήθη λάθη, που εκθέτουν την Επιχείρηση
  • Format email / επιστολής
  • Ποιοτικά χαρακτηριστικά του επαγγελματικού email / επιστολής – Περιεχόμενο & Δομή
  • Πότε θα πρέπει να χρησιμοποιούμε επίσημη Γλώσσα
  • Τρόπος χαιρετισμού & κλεισίματος επιστολής ανά περίπτωση
  • Απαγορευμένες φράσεις στη Γραπτή Επικοινωνία
  • Συνιστώμενες εκφράσεις σε ειδικές περιπτώσεις, π.χ. Εξόφληση Υπολοίπου, Διαχείριση Παραπόνων, κλπ.
  • Προτάσεις και συμβουλές για τη βελτίωση του γραπτού μας Λόγου
  • Ηλεκτρονικές Υπογραφές - σύγχρονες Πρακτικές και Συστήματα
  • Είδη επιστολών (απαντητική, διαμαρτυρίας, παραγγελίας, πώλησης, αναγνώρισης, διευθέτησης, δελτίο τύπου κλπ.). Πώς τις συντάσσουμε
  • Case studies Σύνταξης emails για Διαχείριση δυσαρεστημένου πελάτη, υπόλοιπο προμηθευτή, θέματα HR, κλπ.
  • Ηλεκτρονικές Εφαρμογές βελτίωσης γραπτών κειμένων
  • Βιωματικές Ασκήσεις που οδηγούν στην αναγνώριση του σφάλματος γραφής και στην εξοικείωση με ορθούς Κανόνες Επικοινωνίας
  • Στους συμμετέχοντες δίνεται πλήθος δειγμάτων κειμένων, όπως π.χ.:
    • Κείμενα προς πελάτες για υπόλοιπα
    • Κείμενα προς τράπεζες
    • Διαφορά λογιστικού υπολοίπου με Προμηθευτές
    • Κείμενα Διαχείρισης Παραπόνων
    • Κείμενα Εσωτερικής Επικοινωνίας
    • Αγγλική Εμπορική Αλληλογραφία

 

Εισηγητές

Γιώργος Βάβουλας, ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων με πολυετή συμβουλευτική εμπειρία σε συστήματα οργάνωσης, Επιχειρησιακού Σχεδιασμού και Επικοινωνίας. Διαθέτει πλούσια διδακτική εμπειρία σε θέματα Οργάνωσης Γραφείου και Επικοινωνίας. ΜΒΑ, Σύμβουλος Επιχειρήσεων​, ο οποίος έχει διατελέσει Project Manager σε πλήθος Έργων Σχεδιασμού και Ελέγχου Συστημάτων Πληροφορικής, ​Ασφάλειας Πληροφοριακών Συστημάτων, υποστήριξης Εφαρμογής και Αξιολόγησης αποκλίσεων Προτύπων​ Διαχείρισης​, ιδιαιτέρως του ISO 27001:2013. Επίσης, διαθέτει πολύχρονη διδακτική εμπειρία σε Εκπαίδευση Γραμματέων και λοιπών στελεχών Υποστήριξης Διοίκησης, σε Οργάνωση Γραφείου και Βελτίωσης Καθημερινότητας και σε τεχνικές ανάπτυξης δεξιοτήτων Διοικητικών Στελεχών.

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο «Business Writing»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου
  • Δείγματα κειμένων στην Eλληνική και Aγγλική γλώσσα.
  • Δωρεάν για ένα έτος συμβουλευτική υποστήριξη σε θέματα σχετικά με το σεμινάριο

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 480 ευρώ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Telephone
210 6215 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Place
Grand Hotel Palace
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

Σε περίπτωση που έχετε Εκπτωτικό Κωδικό, μπορείτε να τον εισάγετε στη Δήλωση Συμμετοχής

 

 

Map


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!