Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου (Θεσσαλονίκη)

Telephone210 6215 220
Emailinfo@abpm.gr
Websitewww.abpm.gr

Το σεμινάριο υλοποιείται με φυσική παρουσία σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Παράλληλα υλοποιείται και ηλεκτρονικά σε επόμενη ημερομηνία μέσω ειδικής web - πλατφόρμας, που έχει την δυνατότητα πλήρους Διαδραστικότητας (Interaction), πρόσωπο προς πρόσωπο επικοινωνίας, αμφίδρομης υποβολής ερωτήσεων και αλληλεπίδρασης μεταξύ των συμμετεχόντων, σαν να βρίσκονται σε εκπαιδευτική αίθουσα.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Στα δια ζώσης σεμινάρια μας, στα ξενοδοχεία, ο αριθμός των συμμετεχόντων δεν θα ξεπερνάει τους 7, για λόγους προστασίας της υγείας των παρευρισκομένων.
Ως εκ τούτου με τη συμπλήρωση του παραπάνω αριθμού θέσεων, δεν θα είναι δυνατή πλέον η δήλωση συμμετοχής.

Το σεμινάριο έχει στόχο να εκπαιδεύσει πρακτικά τους Αποθηκάριους, ώστε να εφαρμόζουν τους κανόνες λειτουργίας μιας σύγχρονης αποθήκης βελτιώνοντας τις διαδικασίες παραλαβής, τοποθέτησης, ετοιμασίας παραγγελιών, απογραφής, καθώς και ευπρεπισμού και ασφάλειας της αποθήκης.
Η εφαρμογή των κανόνων σύγχρονης οργάνωσης και λειτουργίας της αποθήκης θα βελτιώσει την αξιοποίηση του χώρου, τον προγραμματισμό των εργασιών, την παραγωγικότητα όλων των λειτουργιών, τη σωστή επικοινωνία με το λογιστήριο και τα λοιπά τμήματα, την ακρίβεια αποθεμάτων, την ταχύτητα και τη συνέπεια στην εξυπηρέτηση των πελατών, με ταυτόχρονη μείωση του κόστους λειτουργίας.

Με εργαλεία και ασκήσεις βοηθά τους εκπαιδευόμενους να εντοπίσουν δυσλειτουργίες και να καθορίσουν στόχους για συνεχή βελτίωση.

Οι Σύμβουλοι της Εταιρείας μας θα καλύπτουν επί 12 μήνες την υποστήριξη των Συμμετεχόντων παρέχοντας απαντήσεις – διευκρινίσεις σε πιθανές ερωτήσεις τους.

Σε ποιούς απευθύνεται

Το σεμινάριο απευθύνεται στα στελέχη Αποθηκών και όλους όσους θέλουν να εξοικειωθούν με τη λειτουργία της σύγχρονης Αποθήκης.

Περιεχόμενο Σεμιναρίου

  1. ΠΑΡΑΛΑΒΗ: Προγραμματισμός, Προετοιμασία χώρου, Επιλογή τρόπου δειγματοληψίας, Έλεγχος υλικού, Διαχείριση ελαττωματικών παραλαβών.
    CASE STUDY 1: Υπολογισμός Παραγωγικότητας στην παραλαβή
  2. ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΥΛΙΚΩΝ: Καθορισμός γεωγραφικών θέσεων για τη βελτίωση της παραγωγικότητας, Εργαλεία σε Excel για την τοποθέτηση των υλικών με βάση την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Πρακτικά παραδείγματα εφαρμογών.
    CASE STUDY 2: Τοποθέτηση Υλικών με βάση δεδομένη κυκλοφοριακή ταχύτητα.
  3. ΕΤΟΙΜΑΣΙΑ & ΔΙΑΝΟΜΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ: Επίλυση προβλημάτων Διαχείρισης Παραγγελιών, Διαχείριση Εκτάκτων Παραγγελιών, Επικοινωνία με το Credit Control, Καθορισμός ελάχιστης ποσότητας παραγγελίας, Διαχείριση κατά ζώνες ή κατά τμήματα. Επιλογή της καταλληλότερης μεθόδου ανά περίπτωση.
    CASE STUDY 3: Επιλογή της κατάλληλης μεθόδου ετοιμασίας παραγγελιών.
  4. ΑΠΟΓΡΑΦΕΣ: Προετοιμασία απογραφής και διαφοροποίηση της συχνότητας, ανάλογα με την κυκλοφοριακή ταχύτητα. Εφαρμογή σύγχρονης τεχνολογίας που βελτιώνει την ταχύτητα, το κόστος και την ακρίβεια των απογραφών.
  5. Η ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ: Ασφάλεια κατά τη Διαχείριση των υλικών, Κανόνες Υγείας και Ασφάλειας για το προσωπικό με βάση την νομοθεσία, Σήματα, Εξοπλισμός και ατομικά μέτρα προστασίας. Ανάλυση κινδύνων και προστασία της Αποθήκης.
  6. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟΥ: Ο Αποθηκάριος ως Manager πρώτης γραμμής, Υποκίνηση και Ανάπτυξη εργαζομένων, Επίλυση προβλημάτων, Επικοινωνία μέσα και έξω από την Εταιρεία.
  7. ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ: Ακρίβεια Αποθεμάτων, Μείωση Αποθέματος & Ελλείψεων, Βελτίωση του επιπέδου εξυπηρέτησης πελατών, Εργαλεία-Πρακτικές. Πόσο επιβαρύνεται το προϊόν όσο παραμένει στην αποθήκη.
    CASE STUDY 4: Καθορισμός άριστης ποσότητας Παραγγελίας, Σημείου Αναπαραγγελίας & Αποθέματος Ασφάλειας.
  8. ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΚΑΙ LAYOUT ΑΠΟΘΗΚΗΣ: Τεχνικά & Οικονομικά Κριτήρια για την επιλογή του συστήματος αποθήκευσης και του λοιπού εξοπλισμού, Υπολογισμός απαιτούμενου χώρου, Επιλογή κατάλληλου Layout και Υπολογισμοί των απαιτήσεων σε χώρους Παραλαβής, Αποθήκευσης, Χώρου Picking, Κενών Παλετών, Γραφείων κλπ. Συστήματα WMS, Συστήματα Bar Code και Συστήματα RFID.
    CASE STUDY 5: Μείωση Λαθών Παραγγελιών Πελατών
  9. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ - ΠΑΡΑΓΩΓΙΚΟΤΗΤΑ - ΑΝΑΦΟΡΕΣ: Προγραμματισμός Εργασιών Αποθήκης - Απολογισμός. Εργαλείο Προγραμματισμού Εργασιών. Πώς μετράται η Παραγωγικότητα ανθρώπων, Εξοπλισμού, Χώρου. Εργαλεία για την αυτόματη μέτρηση. Δείκτες Λειτουργικής Απόδοσης, Οικονομικοί Δείκτες, Προϋπολογισμός – Απολογισμός Αποτελεσμάτων Αποθήκης, Ολοκληρωμένα Συστήματα Αναφορών.
    CASE STUDY 6: Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
    CASE STUDY 7: Μέτρηση Παραγωγικότητας Αποθήκης

Εισηγητές

Νικόλαος Μιχαλολιάκος, Διευθύνων Σύμβουλος, επί 20 χρόνια ανώτερο και ανώτατο στέλεχος μεγάλων διεθνών και ελληνικών επιχειρήσεων (MOTOR OIL, CIBA - GEIGY, TOSOH κα.) με μεγάλη εμπειρία σε εκπαιδεύσεις και σε θέματα παραγωγής & εφοδιαστικής αλυσίδας ως διευθυντικό στέλεχος παραγωγής, παράλληλα έχει συμμετάσχει σε περισσότερα από 300 ολοκληρωμένα έργα αναδιοργάνωσης. Επίσης έχει διοικήσει συμβουλευτικά Έργα για την αξιολόγηση και βελτίωση της ποιότητας και της αποδοτικότητας των γραμμών παραγωγής μεγάλων επιχειρήσεων όπως η BIC VIOLEX και η TOSOH της MITSUBISHI.

Περιλαμβάνονται

  • Εγχειρίδιο «Η Εκπαίδευση του Αποθηκάριου»
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Εργαλεία για την ABC ανάλυση Υλικών, Προμηθευτών & Πελατών
  • Ειδική εφαρμογή για την ορθή χωροθέτηση των υλικών
  • Εφαρμογή για τη Βέλτιστη Διαχείριση των Αποθεμάτων
  • Πρόγραμμα Εργασιών Αποθήκης
  • Εργαλεία για τη Μέτρηση της παραγωγικότητας στην παραλαβή, στο picking και στη διανομή
  • Εργαλείο Ελέγχου Ακρίβειας Αποθέματος που βασίζεται σε μικρό δείγμα δεδομένων
  • Ολοκληρωμένο Σύστημα αναφορών λειτουργίας και οικονομικής απόδοσης αποθήκης
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.