ABPM

Ποιοτική Τηλεφωνική Επικοινωνία (Θεσσαλονίκη)

 

Last Date: 
Τετ, 10 Απρ 2019 09:30 - 17:00

Grand Hotel Palace,
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

Καθοριστικό ρόλο στη διαμόρφωση ποιοτικής εικόνας της Επιχείρησης έχει η τηλεφωνική επικοινωνία με Πελάτες, Προμηθευτές, Συναδέλφους, Υπηρεσίες κλπ. Αποτελεί σύνηθες φαινόμενο, στελέχη Επιχειρήσεων κατά την τηλεφωνική τους Επικοινωνία να διαπράττουν σημαντικά επικοινωνιακά λάθη με αποτέλεσμα τη δημιουργία αρνητικής διάθεσης στον συνομιλητή και εικόνας μετριότητας για την ποιότητα της εταιρίας.
Με δεδομένο ότι το σύνολο σχεδόν των επαγγελματικών επαφών ξεκινά ή συμπληρώνεται με τηλεφωνική Επικοινωνία είναι πολύ σημαντική η ανάπτυξη δεξιοτήτων αποτελεσματικής Επικοινωνίας στα στελέχη όλων των βαθμίδων της Επιχείρησης.

Στο Σεμινάριο θα γίνουν Workshop με συγκεκριμένα σενάρια που αφορούν ειδικές περιπτώσεις τηλεφωνικής Επικοινωνίας όπως: Εισπράξεις, Τηλεφωνικές Πωλήσεις, Service, Επικοινωνία με πελάτη για τρέχοντα προβλήματα κλπ. Μέσα από το παίξιμο ρόλων στα σενάρια αυτά οι δύο συμμετέχοντες στον τηλεφωνικό διάλογο, θα αξιολογούνται από τους υπολοίπους, ώστε να εξοικειωθούν με την καλή πρακτική και να αποφύγουν τα συνήθη λάθη.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ

1. ΒΑΣΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Αρχές της Επικοινωνίας, ομοιότητες και διαφορές μεταξύ τηλεφωνικής και της πρόσωπο με πρόσωπο Επικοινωνίας
  • Απαιτούμενες δεξιότητες, οι συντελεστές της τηλεφωνικής αλληλοκατανόησης
  • Επαγγελματική τηλεφωνική Επικοινωνία και δεξιότητες
  • Επάρκεια τηλεφωνικής Δεξιότητας και τρόποι Ανάπτυξης
  • Η άσκηση στην προσεκτική Ακρόαση και πώς βελτιώνεται
  • Ο ρόλος και η σημασία του παραλεκτικού τρόπου Επικοινωνίας στην κατάκτηση του πελάτη
  • Σημασία της αυτοπαρουσίασης και το άνοιγμα της συνομιλίας
  • Τι πρέπει να περιέχει ένα επιτυχημένο script - πρότυπα scripts Επικοινωνίας

2. ΑΝΟΙΓΜΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Η επιλογή του κατάλληλου χαιρετισμού
  • Αυτοπαρουσίαση
  • Φυσική εκφώνηση του κατάλληλου script
  • Ο τόνος της φωνής και πώς εκλαμβάνεται από τον συνομιλητή
  • Η σημασία της πρώτης θετικής εντύπωσης και πώς επιτυγχάνεται η αρμονία (rapport)
  • Το χαμόγελο στο τηλέφωνο
  • Συνήθη λάθη στο άνοιγμα της Επικοινωνίας

3. ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ

  • Ο τρόπος παρουσίασης του θέματος
  • Η προσεκτική Ακρόαση
  • Διαχείριση Αντιρρήσεων και Παραπόνων
  • Η αντιμετώπιση των Δικαιολογιών
  • Συνήθη λάθη στην εισαγωγή της Επικοινωνίας

4. ΚΛΕΙΣΙΜΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

  • Καλές πρακτικές για το κλείσιμο
  • Η επίτευξη δέσμευσης από την άλλη πλευρά
  • Συνήθη λάθη στο κλείσιμο της Επικοινωνίας
  • Ο ενδεδειγμένος τρόπος κλεισίματος

5. ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ

  • Τύποι συνομιλητών και τρόποι Διαχείρισης
  • Απαγορευμένες φράσεις
  • Η Διαχείριση των παύσεων
  • Η πίεση της σιωπής
  • Πώς αντιμετωπίζεται η φλυαρία
  • Στόχοι επιτυχημένων τηλεφωνικών επαφών
  • Follow up για δεσμεύσεις που δόθηκαν
  • Η σημασία του να μην κάνετε υποθέσεις
  • Η σημασία της ειλικρίνειας στην Επικοινωνία
  • Η αξία της γνώσης του θέματος
  • Στοιχεία που αναδεικνύουν την αξία για τον συνομιλητή σας

Εισηγητής

Ιωάννης Κριτσωτάκις, Διδάκτωρ του Οικονομικού Πανεπιστημίου της Βιέννης με εξειδίκευση στην Επικοινωνία. Πρώην ανώτατο στέλεχος του Ελληνικού Οργανισμού Εξαγωγών και Καθηγητής στην Εθνική Σχολή Δημόσιας Διοίκησης. Διαθέτει μακροχρόνια διδακτική εμπειρία στην εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στην Επικοινωνία και ένα πλούσιο συγγραφικό έργο (Εμπορικές Εκθέσεις - Ο Δρόμος για την Επιτυχία, Νικητές οι Πωλήσεις που Αγαπούν οι Πελάτες, Το Τηλέφωνο Φέρνει Κέρδη, Επειδή Ποτέ δεν θα Έχετε μια Δεύτερη Ευκαιρία, Διαπολιτισμική Επικοινωνία).
Tο βιβλίο του "Το τηλέφωνο φέρνει Κέρδη" που θα δοθεί στους συμμετέχοντες, θεωρείται ένα σημαντικό βοήθημα για τα Στελέχη που ασχολούνται με την τηλεφωνική επικοινωνία με τον πελάτη.

Περιλαμβάνονται

  • Το βιβλίο του εισηγητή, Ι. Κριτσωτάκη, «Το τηλέφωνο φέρνει κέρδη»
  • Test Αυτοαξιολόγησης Δεξιοτήτων Τηλεφωνικής Επικοινωνίας
  • Παρουσίαση του σεμιναρίου σε ηλεκτρονική μορφή
  • Υποστήριξη επί 12 μήνες σε θέματα του σεμιναρίου

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Αθήνας κάντε κλικ εδώ.

Για συμμετοχή στο σεμινάριο της Θεσσαλονίκης κάντε κλικ εδώ.

 

Κόστος Συμμετοχής: 480 ευρώ

Για τη συμμετοχή σας στο σεμινάριο πατήστε "Δήλωση Συμμετοχής" παρακάτω για να συμπληρώσετε τα στοιχεία σας ηλεκτρονικά ή επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο 210 81 43 341.

Telephone
210 6215 220
Email
Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Place
Grand Hotel Palace
Μοναστηρίου 305, Θεσσαλονίκη
Υπεύθυνη Επικοινωνίας
Δημητριάδη Ζήλη

Σε περίπτωση που έχετε Εκπτωτικό Κωδικό, μπορείτε να τον εισάγετε στη Δήλωση Συμμετοχής

 

 

Map


 

 

Newsletter

Γραφτείτε στο Newsletter μας για να λαμβάνετε νέα μας και να είστε πάντα ενημερωμένοι για τα νέα σεμινάρια!